Aku rileksss ni

Meh nak bagitau ni. Aku bakal jadi mahasiswi perubatan USM tak lama lagi ni. Orang kelantan, silalah sambut saya dekat Kubang Kerian nanti. Mama dah berangan nak shopping di Wakaf Che' Yeh. Rilekss maa. Good thing jugak boleh aku jenguk orang Sarawak selalu kahkah. Sebenarnya geng aku yang lain ada 7 orang dapat join USM-KLE International Medical Programme dekat Karnataka, India. Aku jelah satu calon yang terselit ke Kubang Kerian. Takpelah belum rezeki tu. Aku pun berat nak tinggalkan Malaysia. At least boleh lah aku jenguk family lebih dari sekali setahun, yedak? Hahah. Lagi satu kos pinjaman pun takdelah parah macam kos dekat India. Mana nak cekau beratus ribu tu nanti? Mula mula kerja lagi dah ada hutang RM 1,500 sebulan. Lepas difikir balik, aku ni tak begitu ready nak jauh dari family wehhh. Tak sanggup aku bayangkan (hiperbola). Ehm. Maka orang Sarawak tak usah rindu kamek gila gila dah ya! Kamek tetap di Malaysia ni nak tunai hajat orang orang teristimewa salam hidup kamek. Doakan ye ☺️

Popular posts from this blog

Random Dominos

Hard times: Mending broken pieces

Reunite