CONFESSION #1 : MIRA ANA !!

Once, people said that Titanic was the most valuable ship on Earth as it was so filled with luxuries.

But seriously, I don't agree with them. Because I've found another ship which more valuable than anything on this Earth.

It's FRIENDSHIP.

Because Titanic sink, but friendship would never sink.

Seriously, I'm black! (opps! salah eja. Mira punya pasal, aku salah spell. Debush kau A'an!) It's actually BLANK.

well, hello there. This is Adlina Shobri speaking. I am A'an's (nickname) deskie since 2011 (a.k.a) for two years. We've been friends since Form 1. Okay, enough with speaking. Geli lah pulak nak speaking bagai ni.

A'an ?? Aku pun tak tahu la macam mana aku boleh survive hidup dengan dia ni. Dengan perangai dia yang gila-gila. Banyakla suka duka dengan minachi ni. Kalau dia stress, memang kadang-kadang tak berani nak kacau. Takut kena stare maut punya dengan dia ni. AKU SAYANG KAU TAU MIRA. Haha.. (sumpah tak pasal -.- lepas ni nak bunuh diri sebab dah 'ter'confess aku sayang dia. Argh!! :P)

Dia ni ada macam-macam perangai buruk, for anyone's information. Tapi aku taknak la aibkan minachi ni. Nati kena cubit, tak pasal-pasal lebam sebulan (owh, hiperbola nyeww. Anwar Hadi style) But still, she's my best, true friends. Ukhwah Fillahi Abadan Abada ye A'an :)

Actually, I'm not in the mood to write anything, till then.

(to be continued)

***************************************************************************

(a continue)

Assalamualaikum. Ok. Amirah Farhana Aminuddin. First of all, dia ni banyak comment sikit. a.k.a banyak songeh. Dah la emo. Baru semalam terkena tempias emo dia. Haih! Sabar je la. Plus, ada ke patut dia kata tulisan aku ni buruk --". Well, aku admit la memang buruk pun, but at least la, kau bagi aku semangat ke. Adoii!! Btw, minachi ni ada masalah sikit dengan mamat-mamat. I repeat 'mamat-mamat'. Banyak sangat orang crush dekat budak ni. And latest one is from S__. Haha~ Too obvious (At least la aku tak mention nickname dia :P) Dia akan kronik gila shaking after call crush dia tu. First time je kot :P. Hahaa sumpah la lawaak! Aku pun tak macam tu. Aku ni takdelah playgirl macam deskie aku ni. Hmm. Apa lagi nak bebel? Aku kadang-kadang nak gelak sampai isi perut terburai pun ada kalau minachi tidur. Lagi-lagi waktu kelas PAI. Dah tersengguk-sengguk. Kalau berzikir takpe jugak. Adoii!!! 34 days to go for SPM. Semua orang penat dengan jadual anjal. Termasuklah si deskie aku ni :P

Ha! Aku suka panggil Mira 'toyol'. Agak-agak sebab apa? Hehe. Sebab.. (1) kepala bulat macam toyol. (2) dahla blok hijau.. Hahaha. Tu je pun sebab dia. Tapi toyol comel. Okay what? A thing that aku suka gila about minachi ni is dia dedicated. Tu yang jadi hi-com prefects. Tabik spring ah sama lu!! Dia pun boleh juggle a lot of boys in one time. Aik? Semacam. Haha ~

*a real confession by*


she's a best friend of mine :)

Adlina Shobri,

15:50. 021012.

Popular posts from this blog

Random Dominos

Reunite

friends